HOLA SÒC LA NAJOUA LA GERMANA DE LA FÀTIMA AQUEST JOC HA SIGUT MOL XULO I ES UN JOC QUE HEU ESCOLLIT MOLT BONIC I ESTA MOLT BÈ PER ELS NENS I NENES GRACIES PER PUBLICAR AQUEST JOC SI NO HAGESIU BOSALTRES NO HAURIA JOC. MOLTISSIMES GRAAAAAAAAAACIÈS. ¡ADEU!
Animeu-vos
ReplyDeleteHOLA SÒC LA NAJOUA LA GERMANA DE LA FÀTIMA AQUEST JOC HA SIGUT MOL XULO I ES UN JOC QUE HEU ESCOLLIT MOLT BONIC I ESTA MOLT BÈ PER ELS NENS I NENES GRACIES PER PUBLICAR AQUEST JOC SI NO HAGESIU BOSALTRES NO HAURIA JOC.
ReplyDeleteMOLTISSIMES GRAAAAAAAAAACIÈS.
¡ADEU!
This comment has been removed by the author.
DeleteGràcies Najoua per jugar amb nosaltres
Delete