Wednesday, 17 October 2012

SORTIDA DIVENDRES DIA 26 D'OCTUBRE


EL PROPER DIVENDRES DIA 26 FAREM LA PRIMERA EXCURSIÓ DEL CURS, ANIREM TOT EL DIA A LA MUNTANYA DE SANT LLORENÇ.


US ESPEREM A TOTS !!!

No comments:

Post a Comment