Monday, 26 March 2012

SETMANA CULTURAL


Hem començat la setmana cultural a l'escola; la volem dedicar a les llengues, a la comunicació i a les TAC (informàtica i noves tecnologies).






Ens visitaran mares, pares,... farem tallers, sortides i un munt d'activitats, PREPAREU-VOS!!!

Si en voleu saber més aneu a:

No comments:

Post a Comment