Showing posts with label CURS 2011 - 12. Show all posts
Showing posts with label CURS 2011 - 12. Show all posts

Thursday, 14 June 2012

UN MATÍ AL PARC


Aquest matí hem anat al parc de Vallparadís, hem pujat al trenet, hem jugat, vaja! que ens ho hem passat d'allò més bé: 

Monday, 11 June 2012

ANEM AL TRENET DE VALLPARADÍS


Cartell de la campanya                                                                 trenet de vallparadís

El proper dijous 14 de juny anirem a passar el matí al parc, també pujarem al trenet i farem una volta:

Sunday, 3 June 2012

DIVENDRES 8 D'EXCURSIÓ

EL PROPER DIVENDRES 8 DE JUNY, TOTA L'ESCOLA ANIREM D'EXCURSIÓ:

P3 I P4 ANIREM A CAN BON VILAR

P5 ANIREM A LA CANOVA DE L'OBAC, A FER LA RUTA DELS BANDOLERS:

PER MÉS INFORMACIÓ CLICA AQUÍ


CAL PORTAR:
  • ROBA CÒMODE
  • GORRA
  • ESMORZAR
  • DINAR
ESTAREM A FÒRA TOT EL DIA

Saturday, 2 June 2012

40 ANYS D'ESCOLA

Per celebrar els 40 anys d'escola hem fet jocs al pati:


Sunday, 27 May 2012

Wednesday, 23 May 2012

CONCURS DE SALVIS

Animeu-vos a participar!

JA TENIM AQUESTS:










Eeeeeeeeeeeeeeep!
que també tenim les "novies"




Sunday, 20 May 2012

SORTIDA A L'AUDITORI

El  dijous 24 vem anar a l'Auditori a veure "Rio de luna" un espectacle de dansa contemporània fet per la "Compañia Da.Te Danza"(http://esp.datedanza.es/date.html ).




Wednesday, 9 May 2012

Taller infantil: Aloha Mental Arithmetic


 

El proper dissabte 24 de maig els podreu fer a Abacus Terrassa (Passeig).

És gratuit.




 


Podeu fer la  vostra inscripció a través del correo activitats@abacus.coop amb les seguents dades:
  • Nom i cognoms del pare/mare
  • Nom i cognoms del fill/a
  • Edat del vostre fill
  • Correou electrònic
  • Telèfon de contacte