Les nostres sortides, excursions, tallers i activitats conjuntes...
Sunday, 20 May 2012
SORTIDA A L'AUDITORI
El dijous 24 vem anar a l'Auditori a veure "Rio de luna" un espectacle de dansa contemporània fet per la "Compañia Da.Te Danza"(http://esp.datedanza.es/date.html).
ME GUSTA QUE LOS NIÑOS VAYAN APRENDER MAS COSAS
ReplyDelete