Sunday, 20 May 2012

SORTIDA A L'AUDITORI

El  dijous 24 vem anar a l'Auditori a veure "Rio de luna" un espectacle de dansa contemporània fet per la "Compañia Da.Te Danza"(http://esp.datedanza.es/date.html ).




1 comment:

  1. ME GUSTA QUE LOS NIÑOS VAYAN APRENDER MAS COSAS

    ReplyDelete