Sunday, 3 June 2012

DIVENDRES 8 D'EXCURSIÓ

EL PROPER DIVENDRES 8 DE JUNY, TOTA L'ESCOLA ANIREM D'EXCURSIÓ:

P3 I P4 ANIREM A CAN BON VILAR

P5 ANIREM A LA CANOVA DE L'OBAC, A FER LA RUTA DELS BANDOLERS:

PER MÉS INFORMACIÓ CLICA AQUÍ


CAL PORTAR:
  • ROBA CÒMODE
  • GORRA
  • ESMORZAR
  • DINAR
ESTAREM A FÒRA TOT EL DIA

No comments:

Post a Comment