Les nostres sortides, excursions, tallers i activitats conjuntes...
hola sóc la Fàtima boufouss de p4A i ja se la respota es el bomber per què quan hi ha foc va corents a apagarlo adeu!!!!!!!!!!!
Molt bé Fàtima, es correcte. Gràcies per haver jugat amb noslatres.Salvi
hola sóc la Fàtima boufouss de p4A i ja se la respota es el bomber per què quan hi ha foc va corents a apagarlo adeu!!!!!!!!!!!
ReplyDeleteMolt bé Fàtima, es correcte. Gràcies per haver jugat amb noslatres.
DeleteSalvi