Wednesday, 7 November 2012

AQUÍ ESTÀ L'ENIGMA D'AQUEST MES

A VEURE SI L'ENDEVINEU...



I LA SOLUCIÓ DE L'ENIGMA DE L'OCTUBRE ÉS:

2 comments:

  1. hola sóc la Fàtima boufouss de p4A i ja se la respota es el bomber per què quan hi ha foc va corents a apagarlo adeu!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Molt bé Fàtima, es correcte. Gràcies per haver jugat amb noslatres.
      Salvi

      Delete