Friday, 4 November 2011

BENVINGUTS

l'escola



Benviguts al nou bloc d'educació infantil estem treballant per que us agradi. Des d'aquí us donarem informació general del que fem al parvulari. Si voleu veure el que passa a cada nivell aneu a la dreta i cliqueu l'enllaç corresponent.

Esperem que us agradi

No comments:

Post a Comment