Monday, 14 November 2011

EXCURSIÓ A SANT LLORENÇ


El passat divendres 21 d'octubre els nens i nenes d'Educació Infantil vam anar d'excursió al Parc natural de St. Llorenç del Munt. Els més petits van fer una caminadeta fins a la casa de la Barata i la resta van pujar de coll d'Estenallanes a coll d'Eres.
Va ser moooooooooooolt divertit.

SI VOLEU VEURE FOTOS CLIQUEU A LA
DRETA (P3, P4 o P5)

No comments:

Post a Comment