BLOC EDUCACIÓ INFANTIL
Les nostres sortides, excursions, tallers i activitats conjuntes...
Tuesday, 28 February 2012
ANEM A L'AUDITORI
DIMARTS 6
DE MARÇ, AL MATÍ, ANIREM A L'AUDITORI TOTS ELS NENS/ES DEL PARVULARI.
S'HA D'ESMORZAR A CASA
VEUREM "XAROP DE CARGOL",
PER SABER-NE MÉS ANEU A:
http://youtu.be/C8nZRuH0_as
No comments:
Post a Comment
Newer Post
Older Post
Home
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment