http://www.canpidelaserra.es/
- P5 aniran al Zoo de Barcelona
http://www.zoobarcelona.cat/
Sortirem a les 9 del matí i tornarem a les 4:30.
Cal portar roba còmode l'esmorzar i el dinar (els nens i nenes que usualment es queden a dinar a l'escola tindràn un entrepà fet a l'escola).
No comments:
Post a Comment