Saturday, 18 February 2012

DIVENDRES 24: EXCURSIÓ!!!

El proper divendres anirem d'excursió:
  •  P3 i P4 aniran a la granja "Can Pidelaserra" que està a Rubí (molt a prop de Castellbisball) 
http://www.canpidelaserra.es/



  • P5 aniran al Zoo de Barcelona 

http://www.zoobarcelona.cat/



Sortirem a les 9 del matí i tornarem a les 4:30.
Cal portar roba còmode l'esmorzar i el dinar (els nens i nenes que usualment es queden a dinar a l'escola tindràn un entrepà fet a l'escola).

No comments:

Post a Comment